top of page
  • eddychwong

[CAS — R017] IALP Taiwan 2019 — Poster presentation

云云眾多poster 一面,我發現到一份來自克羅地亞嘅poster,係講CAS嘅。當然要去睇一下。見到個author。佢係Dora~~

傾下計,發現原來喺世界嘅另一邊,有一個同我一樣咁瘋狂的人,有著同樣對CAS瘋狂的熱情。呢個係今次參加會議嘅bonus。Dora 係克羅地亞嘅言語治療師,開始咗PhD study 兩年。佢話我知,克羅地亞入面對CAS嘅研究係零!佢好鍾意CAS,亦好想可以為克羅地亞嘅小朋友做多一啲關於CAS 嘅研究。我同佢交流咗香港嘅情況,我地大家都好明白大家嘅處境,一句”I understand” 真係唔足以表達我有幾明白佢嘅境況~~我地交換咗聯絡方法,亦希望嚟緊可以保持聯絡,或者以後有機會可以collaborate 下。講真,我真係好興奮~

講返Dora 做嘅嘢先。佢做咗一個survey study,收集咗72個言語治療師嘅意見。克羅地亞嘅言語治療師列出不同的臨床表徵,當中五大表徵包括:

1. motor-programming deficits 2. inconsistent production 3. speech errors 4. lengthened and disrupted coarticulation transitions 5. sequencing difficulties

另外,Dora 發現言語治療師嘅年資跟有兒童言語失用症兒童做評估嘅信心,並無太大關係。

Dora has done a very good job for the SLPs and children who live in her home country. And I am sure that she will work further in this field. Please keep your eyes on this name!!

2 views0 comments

Comments


bottom of page